Sunday, June 19, 2011

Celcom oh Celcom..

Haihhh..mengeluh panjang aku dengan Celcom ni. Slogan kata It's In Your Hand..apekebendenye..yang cas-cas lain sume IN YOUR HAND, NOT IN OUR HAND...Tak habis2 mencari pasal. Dulu pasal bil telepon hubby aku skang bil aku lak. Hubby aku punye bil dah lama terminate..tup tup lepas 2 tahun dia kol balik suh bayo sebab terminate under contract padahal masa nak terminate dulu dah tanya awal2 dah xde ke kena penalti..diorg cakap xde..skang lepas 2 tahun berlalu ko cari kitaorg balik pesal??Xpasal-pasal kene maki dengan hubby aku..




Ni pasal Broadband aku lak..dah lama B.Band aku status tak aktif.tapi everymonth still charge in my account.Bengang tul la..bila kol diorng cakap mmg kene cas bulanan sebab consider macam sewa talian..bengang nye..kalo mcm ni baik aku guna YES la..bayar apa yang kita guna je..skang terpaksa menanggung bil-bil bulanan yang aku xpenah pakai pun. Lepas ni memang konpom la aku nak terminate sume akaun aku kat celcom ni..dah le BBand slow ya amat..Itu belum citer pasal bil tepon aku lagi tu..kompom la aku terminate korang lepas ni...

No comments:

Post a Comment

Search This Blog